czwartek, 9 kwietnia 2015

Kim jestem i skąd się tu wzięłam...?

Co robi robi studentka biotechnologii w czasie wolnym?


Dlaczego (i o czym) mógłbyś/mogłabyś chcieć ze mną porozmawiać?


Dlaczego warto zatrudnić właśnie mnie?


Na te (i wiele innych) pytań odpowiada moje e-portfolio. Strona ciągle jest w budowie, dlatego warto tu zaglądać od czasu do czasu... może akurat pojawi się coś, co was zaciekawi?




    Nazywam się Daria Stapurewicz. Jestem studentką III roku biotechnologii na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Biotechnologia jest prężnie rozwijającą się dziedziną, źródłem nieustających wyzwań, pozwala rozwijać się na wiele różnych sposobów i w wielu różnych kierunkach. Dlatego wybrałam właśnie ten kierunek studiów i wybór okazał się być bardzo dobrym! W ciągu ostatniego roku moje zainteresowanie skupiło się szczególnie na fizjologii zwierząt, która jest tematem mojej pracy licencjackiej.  



1 komentarz:

  1. Całkiem okazale. Zrobiłaś anomalię dla zmysłów i wspaniała kreacja, ach!

    OdpowiedzUsuń